STOŁÓWKA SZKOLNA
Szanowni Państwo,
prosimy o zapoznanie się z instrukcją obsługi systemu do zamawiania posiłków oraz informacją dla Rodziców w kwestii funkcjonowania stołówki na nowy rok szkolny 2025/2026.
Szanowni Państwo,
prosimy o zapoznanie się z instrukcją obsługi systemu do zamawiania posiłków oraz informacją dla Rodziców w kwestii funkcjonowania stołówki na nowy rok szkolny 2025/2026.
Prosimy o zapoznanie się z harmonogramem rozpoczęcia roku szkolnego 2025/2026.
Data 01.09.2025r.
godzina 08:30 - klasy IV - sala gimnastyczna przy ul. Podbipięty 2
godzina 09:30 - klasy II, III, V, VI, VII, VIII - w salach lekcyjnych
UWAGA KLASA 5B - rozpoczęcie o godzinie 10:30 w sali 22 przy ul. Podbipięty 2.
godzina 10:00 - klasy I - sala gimnastyczna przy ul. Wałbrzyskiej 5.
ZAPISY DO ŚWIETLICY SZKOLNEJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
Zapisy dzieci do świetlicy szkolnej odbędą się 1 i 2 września w budynku przy ulicy Wałbrzyskiej 5 w sali nr 32 według harmonogramu:
1 września w godz. 8.00 – 12.00
2 września w godz. 7.30 – 10.00
-Karty zgłoszenia dziecka do świetlicy szkolnej można pobrać ze strony internetowej szkoły lub z sali nr32.
-Będą one przyjmowane w sali nr 32 najpóźniej do godz. 10.00 dnia 02.09.2025.
-Po tym terminie komisja kwalifikacyjna podejmie decyzję o przyjęciu dziecka do świetlicy.
-Kierownik świetlicy, za pośrednictwem dziennika elektronicznego lub telefonicznie, poinformuje rodziców, których dzieci nie zostaną zakwalifikowane do świetlicy szkolnej.
Aby pobrać kartę proszę kliknąć link:
KARTA ZGŁOSZENIA DZIECKA DO ŚWIETLICY SZKOLNEJ (10).docx (21 KB)
Szkoła zaleca kupno lekkiego, atestowanego plecaka z uwzględnieniem wagi i wzrostu dziecka.
W tornistrze:
W piórniku:
Materiały plastyczne podpisane imieniem i nazwiskiem dziecka, będą przechowywane w klasie. (Sposób przechowywania materiałów ustala wychowawca klasy).
WSZYSTKIE ZESZYTY I MATERIAŁY PLASTYCZNE PROSZĘ PODPISAĆ IMIENIEM I NAZWISKIEM DZIECKA
(zeszyty i podręczniki otrzymane w szkole proszę obłożyć w okładkę, NAKLEJKA z imieniem i nazwiskiem dziecka na okładce – pismo DRUKOWANE, ZACZYNAJĄC OD IMIENIA)
Strój sportowy:
(Strój sportowy w podpisanym worku).
W czasie uroczystości szkolnych obowiązuje
STRÓJ GALOWY DZIEWCZYNKI / CHŁOPCA
Uczniów obowiązuje zmiana obuwia (lekkie obuwie sportowe na białej lub jasnej podeszwie – takie, które się nie ślizgają).
Wydawanie zaświadczeń o wynikach egzaminu ósmoklasisty odbędzie się
4 lipca w godz. 9-15 w budynku szkoły przy ul. Podbipięty 2.


27 czerwca 2025 roku na długo pozostanie w pamięci uczniów klasy 8a – był to dzień, w którym oficjalnie zakończyli swoją naukę w naszej szkole. Po ośmiu wspólnych latach przyszedł czas na pożegnanie, refleksję i nowe początki.
Drodzy Uczniowie – dziękujemy Wam za każdy dzień spędzony razem. Życzymy Wam odwagi w spełnianiu marzeń, wiary w siebie i ludzi wokół. Idźcie w świat z podniesioną głową – jesteście gotowi!
Pamiętajcie – zawsze możecie do nas wrócić. Szkoła to nie tylko budynek. To miejsce, gdzie zaczęła się Wasza historia.
Powodzenia, 8a – do zobaczenia!


Drodzy Nauczyciele, Rodzice i Uczniowie!
25 czerwca miała miejsce kolejna premiera szkolnego teatru klas 4-8, „Przyprawa na Biegun”, przygotowana tym razem na podstawie fragmentu powieści A.A. Milne „Kubuś Puchatek”. Pokaz poranny obejrzała Dyrekcja, klasy drugie i trzecie oraz klasa szósta – wraz z Opiekunami a wieczorny - Rodzice, Dziadkowie, Przyjaciele oraz Nauczyciele.
W tym roku zespół się odmłodził, grupę opuścili starsi, a dołączyli młodsi. Przez zajęcia koła w sezonie 2024/2025 przewinęło się blisko dwadzieścia osób. Piętnaścioro z nich odkryło w sobie motywację współtworzenia dzieła scenicznego na wszystkich jego etapach, od pomysłu do realizacji. Zostali oni nagrodzeni przez publiczność brawami, gratulacjami i dobrym słowem. Po występie młodzi artyści dzielili się emocjami ze mną i ze sobą nawzajem. Dla niektórych występ przed publicznością, a zwłaszcza społecznością uczniowską, stanowił wielkie wyzwanie, okazję do przełamania własnych obaw i ograniczeń, a dla nas wszystkich – twórczą przygodę.
Z tego miejsca pragnę serdecznie podziękować Dyrekcji, Nauczycielom, Rodzicom, Pracownikom Administracji oraz Uczniom za każdą pomoc, życzliwy gest, ciepłe słowo. Dzięki serdeczności i wsparciu Dyrekcji oraz Społeczności SP46 ma szansę funkcjonować tu teatr szkolny. Miejsce, gdzie możemy zatrzymać się w biegu codzienności, sięgnąć po własną kreatywność, nakarmić się dobrą energią. Być tu i teraz. W realnym, pozytywnym kontakcie. We wspólnym, autentycznym, cielesnym doświadczeniu. To bardzo niewiele z punktu widzenia naszej zagonionej, pełnej alternatyw, szalonej rzeczywistości. A bardzo wiele – z perspektywy pojedynczego człowieka.
Szczególne Podziękowania i Gratulacje dla całego Zespołu w składzie:
Madzia (4a), Marysia (4a), Emma (4a), Wiktoria (4b), Maja (4a), Klaudia (4a), Otylka (5a), Dziana (7c), Marcin (4a), Tomek (5a), Ola (5a), Agatka (5a), Milana (6a), Alan (5a) i Marcin (5a).
W imieniu swoim i Aktorów dziękuję naszej wspaniałej Widowni!
Wioletta Magdalena Witkowska
